Gry
Tworzymy wielkoformatowe gry planszowe XXL, które inspirują podczas szkoleń, wzmacniają motywację, budują wiedzę, a przeżyte emocje pozwalają zapamiętać na długie lata.
Bycie pionkiem na naszych grach to czysta przyjemność!
Poznaj serie gier:
Seria beEko:
Seria beEdu:
Seria beSafe:
Seria beHist:
Seria beKids:
Seria beSenior:
Gry do marketingu terytorialnego:
Gry na specjalne zamówienie:
Gry wspierające marketing
Proces zamówienia:
Wycena/oferta
Rozmawiamy o tematyce i celach gry. Uzgadniamy terminy i koszty
Umowa
Podpisujemy umowę na uzgodnionych warunkach.
Prototyp
Przedstawiamy wstępną koncepcję gry [nazwa, mechanika, szkic].
Opiniowanie / uwagowanie
Zbieramy uwagi i wprowadzamy zmiany.
Testowanie
Sprawdzamy grywalność i ulepszamy mechanikę
Dopieszczanie graficzne
Udoskonalamy grę wizualnie
Akceptacja
Przedstawiamy gotową grę do ostatecznego zatwierdzenia
Produkcja i dostawa
Realizujemy grę i dostarczamy ją pod wskazany adres!
Rozmiary gier:
WIELKOFORMATOWE
Gry, w których uczestnicy przemieszczają się jako pionki po wielkoformatowej planszy. Są efektowne i mogą angażować dużą ilość osób na raz. Zamieniają smętne siedzenie przy stoliku, w pełną ruchu przygodę. Świetnie sprawdzają się w plenerze i na eventach.
STOLIKOWE
Gry, w które gra się przy stoliku. Chętnie wykorzystywane w filmach jako rekwizyt towarzyszący poważnym rozmowom. Pod tym terminem kryją się zarówno gry w kości, gry karciane, gry kafelkowe, jak i te wykorzystujące planszę, jako dodatkowy element. Co do zasady, nie mają z góry ustalonego układu lub obszaru rozgrywki.
PLANSZOWE
Popularne planszówki, które uratowały już niejedną imprezę oraz przełamały nudę biznesowego spotkania. Plansza gra w nich główną rolę. Są przeznaczone dla dowolnej ilości uczestników, obejmują strategię, przypadek albo kombinację obu. Układ lub obszar gry są w nich z góry ustalone.
KORYTARZOWE
Swego czasu, ten typ gier był hitem większości przerw szkolnych. Gra się w nie na podłodze, podejmując aktywność ruchową oraz manipulując różnymi elementami. Twister czy gry w klasy, to najlepsze przykłady. Często wymagają współpracy do osiągnięcia celu.
KARCIANE
Tu podstawowym narzędziem rozgrywki są karty. Gry te mogą opierać się na prostych zasadach i składać ze standardowej talii 52 kart lub być złożone ze specjalistycznych talii. Gra się, aby zdobyć punkty albo pierwszemu pozbyć się wszystkich kart. Doskonałe do rozgrywek indywidualnych i grupowych.
KOSTKI
Szybki sposób na tworzenie opowieści. Gra się przy pomocy sześciostronnych kostek z prostymi rysunkami albo symbolami, prezentującymi koncepcje, przedmioty lub działania. Odnosząc się do skojarzeń, gracze układają historie z wylosowanych obrazków.
TRAINING GAMES
Gry zaprojektowane, by ułatwić rozwój i naukę. Pomagają kształtować umiejętności, budować kompetencje i utrwalać wiedzę. Niekiedy symulują scenariusze rzeczywistego świata oraz wymagają wchodzenia w rozmaite role. Są niezastąpionym narzędziem edukacyjnym do zastosowania w biznesie.
TEAM BUILDING GAMES
Ich nadrzędnym celem jest budowanie zespołowości i rozwijanie współpracy. Rewelacyjnie wspierają integrację zespołu oraz zwiększają zdolności komunikacyjne jego członków. Często obejmują wyzwania dotyczące rozwiązywania problemów lub tworzenia projektów grupowych.
SIMULATION GAMES
Symulują scenariusze świata rzeczywistego. Kreują bezpieczne i kontrolowane środowisko do ćwiczenia umiejętności rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji.
ROLE-PLAYING GAMES
Wymagają wchodzenia w różne role i interakcje z innymi. Pomagają uczestnikom ćwiczyć umiejętności miękkie, takie jak komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów.
RĘCZNIKOWE
Prawdopodobnie jedne z najbardziej użytecznych gier. Projektowane na ręcznikach, służą nie tylko do wycierania, ale i świetnej zabawy. Uwzględniają elementy informacyjne, edukacyjne i promocyjne, dzięki czemu są niebanalnym narzędziem marketingowym.
GIFT GAMES
Gry które możesz podarować swoim bliskim. Są doskonałym pomysłem na oryginalny prezent na okrągłe urodziny, ślub, rocznicę. Urzeczywistniają Twoje wizje i długo skrywane w szufladzie projekty. Pozwalają Ci poczuć się prawdziwym game designerem i zagiąć znajomych, którzy nie spodziewali się, że kiedykolwiek zagrają w stworzoną przez Ciebie grę.