0,00 

beGame.pl

Poznaj nasz zespół

Magdalena Sumera
Owner / Trainer

Magda jest energiczną życiową optymistką, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Posiada 15 letnie doświadczenie w biznesie. Jako manager w korporacji, budowała
i integrowała zespoły, stawiając na rozwój i mądrą zabawę. Widząc efekty swojej pracy, zawsze dążyła do udoskonalenia narzędzi, jakimi warto się wspomóc. Tak narodził się beGame i bogata oferta gier do wykorzystania w biznesie, marketingu i edukacji.  

Magda wierzy, że gry analogowe poszerzają doświadczenie człowieka, ponieważ zachęcają do interakcji, umożliwiają integrację i stanowią niewyczerpane źródło inspiracji.

Prywatnie, Magda jest pasjonatką sportu, gra w squasha, jeździ na snowboardzie, rolkach, rowerze, nurkuje, a przy tym uwielbia szukać nowych smaków i działać twórczo w kuchni.

Magdalena Majcher
Co-Owner / Photographer & Creative Graphic Designer / Trainer

Magda zajmuje się fotografią i projektowaniem graficznym.

Z wykształcenia jest Geografem, a także absolwentką Psychologii w Zarządzaniu na UJ. Posiada 10 letnie doświadczenie w bankowości oraz 3 letnie w tworzeniu biznesu zajmującego się projektowaniem i produkcją edukacyjnych gier.

Prywatnie miłośniczka fotografii i podróży oraz logistyki ich skrupulatnego planowania.
Uwielbia sport – szczególnie rolki, snowboard, rower, pływanie i długie spacery.

Jest przekonana o ogromnym potencjale gier planszowych w rozwijaniu kluczowych umiejętności oraz zdobywaniu wiedzy – w myśl idei, że najlepsza nauka, to nauka poprzez zabawę i doświadczanie.

W beGame Magda zajmuje się głównie fotografią i grafiką. Tworzy zdjęcia i projekty graficzne. Dba o wizualny kierunek działania firmy.

Bartek Chomik
Graphic Designer

Bartek ukończył studia graficzne w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach. Dobrze odnajduje się w realizacji projektów z zakresu typografii/składu tekstu, ale ma też doświadczenie jako twórca ilustracji do gier planszowych i okładek płyt. Ceni wygodę, jaką oferują komputerowe programy do tworzenia grafiki, przy czym w swojej pracy preferuje sięgać po bardziej tradycyjne środki wyrazu. Wolny czas spędza przy lekturze książek (najczęściej z gatunku fantasy) albo spacerując w poszukiwaniu jeszcze nieodkrytych przez siebie miejsc.

W beGame Bartek tworzy dla Was oprawę graficzną gier.

Piotr Krzystek
Game developer / Game designer / Trainer

Piotr jest pedagogiem i wieloletnim trenerem edukacji pozaformalnej. Koordynuje projekty lokalne i międzynarodowe, związane z rozwojem młodzieży. Specjalizuje się w tworzeniu gier planszowych, fabularnych LARPów i narzędzi edukacyjnych. 

Posiada 11 lat doświadczenia w tworzeniu gier planszowych i ponad 20 tytułów wydanych w Polsce i zagranicą na koncie.

W wolnym czasie jeździ na rowerze i biega, a jego największą pasją są wszelkiego rodzaju gry bez prądu. Od planszówek, przez gry fabularne i paragrafowe, aż po LARP. Najbardziej fascynuje go silnik gry i jego złożoność, a także wszystko co sprawia, że gra sprawnie funkcjonuje. Jest fanem prostych, zgrabych mechanik gier.

W beGame Piotr odpowiada za developing gier oraz jest autorem części z nich. Prowadzi dla Was również warsztaty z tworzenia gier planszowych i grywalizacji.

Grażyna Słomska
Coach ACC ICF / Trainer

Grażyna jest psychologiem oraz akredytowanym coachem ACC ICF. Ma na swoim koncie 13 lat doświadczenia oraz ponad 3 500 przeprowadzonych sesji coachingowych. Grażyna wierzy w to, że każdy może odzyskać lub zwiększyć wpływ na swoją karierę i życie, może czuć się spełnionym i jest tego wart. 

Na co dzień wspiera klientów w osiąganiu upragnionych rezultatów, pomaga uzdrawiać i rozwijać relacje w firmie, a także budować efektywnie działające, stabilne zespoły. Towarzyszy właścicielom i managerom firm w przechodzeniu z ,,zabieganego” i industrialnego stylu zarządzania na styl strategiczny.

W beGame Grażyna prowadzi dla Was warsztaty teambuildingowe z Huge Biznes Jengą.

Karolina Habryło
Content writer / Trainer / Game designer

Karolina jest teatrolożką, certyfikowanym coachem, trenerem i zawodowym fundraiserem. Studiuje psychologię na Uniwersytecie SWPS. Od 10 lat związana z sektorem NGO. Lubi dynamiczną i kreatywną pracę z ludźmi, jest entuzjastką interdyscyplinarnej współpracy. 

Gry są dla niej przede wszystkim narzędziem pozwalającym w atrakcyjny sposób budować wiedzę i umiejętności przydatne w codziennym życiu. Stwarzają bezpieczną przestrzeń eksperymentu, badania siebie w nowych rolach i kontekstach.

W beGame Karolina tworzy teksty na stronę i bloga, prowadzi warsztaty dla NGO, a niekiedy projektuje dla Was gry.

Patryk Gryz
Graphic Designer / Trainer

Patryk jest absolwentem technikum poligraficzno-medialnego o profilu Technik Grafik oraz studentem trzeciego roku Kultury Fizycznej na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.

W grach najważniejszym czynnikiem jest dla niego nutka rywalizacji i dobra zabawa, przy której można się dużo pośmiać. 

W beGame Patryk jest animatorem i grafikiem.

Agnieszka Badowska
Game Designer / Trainer

Agnieszka w swojej pracy stara się podążać za kreatywnością dzieci, by nauka była dla nich przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem. Prywatnie Agnieszka jest mamą nastoletniego syna. Na co dzień prowadzi firmę RoboBaza, a w niej zajęcia dla dzieci, w czasie których wykorzystuje roboty edukacyjne oraz warsztaty z Budowania i Programowania klocków Lego.

Największą pasją Agnieszki są dzieci. Każdego dnia stara się odkrywać skrawek ich świata, by lepiej je zrozumieć. W wolnych chwilach zgłębia tajniki Pozytywnej Dyscypliny i edukacji Montessori oraz czyta autobiografie.

Agnieszka mówi, że jest z pokolenia, dla którego gry planszowe były jedyną formą rywalizacji i możliwością sprawdzenia samego siebie. Często, na potrzeby chwili, jedną grę modyfikowało się na parę sposobów, dzięki czemu nigdy nie było takiej samej rozgrywki. Fascynacja grami została z nią do dziś, więc teraz, gdy jej syn nieco podrósł, razem z nim od początku rozpoczęła trening wyobraźni.

W beGame Agnieszka tworzy dla Was mechaniki gier.

Arkadiusz Pawlik
Game designer

W swojej pracy Arek kieruje się dewizą: Największa strata to niewykorzystany potencjał!  Grami zajmuje się od dziecka, a od 7 lat łączy je z eventami. Organizuje zgrywalizowane atrakcje eventowe w firmie Aanda Games, której jest założycielem, w tym m.in. festiwale, imprezy firmowe, imprezy tematyczne, warsztaty, szkolenia. Ma na swoim koncie ponad 250 wydarzeń, w Polsce i za granicą.

Hobbystycznie poeta oraz twórca gier RPG z zakresu kreatywnego rozwiązywania problemów i nieszablonowego myślenia. 

Uważa, że gry dają człowiekowi możliwość odkrywania swoich mocnych i słabych stron, talentów i wad, co ma ogromne przełożenie na codzienność. Gry pozwalają lepiej siebie poznać i z dnia na dzień być coraz lepszym człowiekiem.

W beGame Arek tworzy dla Was gry planszowe, RPG oraz LARP.

Julia Michura
Graphic designer

Julia jest absolwentką studiów inżynierskich i magisterskich Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. 

Tworzenie planów zagospodarowania przestrzennego w grafice wektorowej zainspirowało ją do zgłębienia tematu grafiki. Ukończyła roczne studium grafiki komputerowej i sukcesywnie rozwija swoje umiejętności w tej dziedzinie. 

Julia to pasjonatka podróży, która lubi zwiedzać miasta pod kątem ich funkcjonalności urbanistycznej.

Świat gier jest dla niej niezwykle cennym miejscem, gdzie można puścić wodze wyobraźni, spędzić czas z bliskimi i oderwać się od realiów życia w scyfryzowanym świecie.

W beGame Julia zajmuje się przygotowaniem graficznej oprawy gier planszowych.

Angelika Harat
Graphic designer

Angelika ukończyła edukację artystyczną oraz Art&Design na krakowskim Uniwersytecie Pedagogicznym. Maluje zarówno pędzlami, jak i rysikiem. Uwielbia również dzielić się umiejętnościami i towarzyszyć innym w procesie twórczym. 

Jej największą pasją jest animacja kultury i ilustracja książkowa.

Według Angeliki, gry planszowe stwarzają okazję do dotknięcia niedostępnych zazwyczaj światów i popatrzenie na rzeczy z obcej perspektywy. Są jak ćwiczenia rozciągające dla mózgu. Wiele współczesnych gier odbiera jako swego rodzaju dzieła sztuki.

W beGame Angelika tworzy dla Was oprawą graficzną gier.

Renata Nepelska
Social Media Manager

Renata zajmuje się finansami. Bardzo lubi, gdy z liczb, rozmów, działań pojawia się namacalny efekt. Wybudowany budynek, wyremontowana infrastruktura. Mówi, że jest to nomen omen bardzo budujące 🙂

Ogromną wartością dla Renaty jest rodzina, na którą zawsze może liczyć, gdy jest dobrze i gdy jest trochę inaczej niż dobrze. Uwielbia teleturnieje, gry, w których trzeba wykazać się tzw. wiedzą ogólną i wiązać ze sobą fakty, aby stworzyły prawdziwą historię. Nie musi być dramatycznych zwrotów akcji ważne, aby dobro zwyciężyło!

W świecie gier pasjonuje ją to, że grając z innymi ludźmi stosujesz się do zasad jednakowych dla wszystkich. Jedną z ulubionych gier Renaty jest Trivial Pursuit. Ta gra jest jak teleturniej, trzeba wykazać się wiedzą, nauczyć się nowych faktów, jest też oczywiście rywalizacja, miejsce na stworzenie strategii pozwalającej na wygraną. Jednak na końcu wszyscy są wygrani, bo nabyli nową wiedzę i mieli wyjątkową okazję poznać się lepiej przy dobrej zabawie.

W beGame Renata zarządza social mediami.

Ilona Cieślik
Logistics specialist / Trainer

Ilona mówi, że z jednej strony jest osobą spokojną i nieśmiałą, a z drugiej strony bardzo pogodną i zabawną. Uwielbia dzieci i zwierzęta. Zabawa z nimi sprawia jej ogromną radość. W relacjach z ludźmi Ilona jest bardzo otwarta  i zawsze stara się, żeby były one pozytywne. W codziennych zadaniach, związanych z produkcją beGameowych gier, Ilona jest skupiona i skrupulatna. Dba o to, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Powierzone zadania zawsze wykonuje najlepiej, jak potrafi. Jednak gdy logistyka schodzi na dalszy plan i nadchodzi czas zabawy i testowania gier z dziećmi, uruchamia swoją kreatywność i humor. 

W beGame Ilona odpowiada za logistykę.

To miejsce jest specjalnie dla Ciebie!

beGame ciągle się rozwija, dlatego jesteśmy otwarci na współpracę z freelancerami.

0