0,00 

beGame.pl

Data:

Czas czytania:

Autor

Magdalena Sumera

Lekturowy GameJam

Dnia 17 kwietnia 2024 mieliśmy niezwykłą przyjemność gościć w 31 LO na wyjątkowym wydarzeniu – Lekturowym GameJam.

W ramach jednodniowego maratonu, dziesięć zespołów (w każdym po 5 osób) podjęło wyzwanie przekształcenia klasycznych dzieł literatury, które znają z lekcji polskiego, w intrygujące gry planszowe.

Pod okiem polonistki Pani Moniki Budziak oraz eksperta z beGame.pl, Piotra Krzystka, zespoły twórców wykorzystały literackie inspiracje, aby stworzyć projekty, które zadziwiają swoją mechaniczną dojrzałością, narracyjnym bogactwem i merytoryką. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak uczestnicy potrafili połączyć edukacyjny aspekt z kreatywną zabawą.

Każda z gier stanowiła unikalne podejście do interpretacji literackiego dzieła, od dramatycznych adaptacji po humorystyczne reinterpretacje, pokazując niezwykłą elastyczność myślenia i zrozumienie tekstu.

Lekturowy GameJam to świetna zabawa, ale też doskonały sposób na pogłębianie wiedzy literackiej i rozwijanie umiejętności analitycznych oraz projektowych.

Prezentujemy prototypy gier, które zwyciężyły Lekturowy GameJam

🥇Gra „Kręgi Piekielne” na podstawie ,,Boskiej komedii” Dantego

🥈 Gra „ILIADA” na podstawie  “Iliady” Homera

🥉 Gra „Oblężenie Troi” na podstawie  “Iliady” Homera

🏆Gratulujemy wszystkim uczestnikom, jesteśmy pod ogromnym wrażeniem poziomu prototypów gier jakie zostały przez Was stworzone! 🏆

To było inspirujące doświadczenie zarówno dla mnie, jak i, mam nadzieję, dla wszystkich zaangażowanych.

Serdecznie dziękujemy dyrektorowi Łukaszowi Pająkowi za zaproszenie i czekamy na kolejne edycje, których już nie możemy się doczekać.

🔗 #LekturowyGameJam #edukacja #gryplanszowe #literatura #kreatywność #31LO

Podziel się tym:

Te wpisy też mogą Cię zainteresować:

Edukacja
Magdalena Sumera

Lekturowy GameJam

W ramach jednodniowego maratonu, dziesięć zespołów podjęło wyzwanie przekształcenia klasycznych dzieł literatury w fascynujące gry planszowe.

Czytaj więcej »
0